Saya Pengedar Shaklee Anda Di Melaka ID : 889793

Saya Pengedar Shaklee Anda Di Melaka ID : 889793

iklan

Followers

tinggalkan jejakmu

Thursday 1 October 2015

Alhamdulillah aku hamil zuriat kedua.....

Dah lama x update blog, ni cite dah basi aku pun dah bersalin tp saja je nk kongsi...Siapa sangka rezeki anak kedua cepat plak, anak sulung aku bru umur 10 bulan dah pregnant balik. Masa tu aku bru lewat period 2 hari sesaje test skali kuar 2 line x terkejut mak.... cakap kt cik husband pun die terkejut... x sangka rezeki kali ni cepat... aku mmg x de amik ape2 protection sbb pk sblm ni nk dapat anak lmbt tu ingatkan nk dapat yang no 2 pun lambat.... Sekali hamik ko cepat... nak buat mcmne dah rezeki... tu semua kerja ALLAH kite hanya merancang...hehehehe

ni gambar upt 
Ramai kawan2 yang x tau aku pregnant siapa yang slalu jumpe je tau... Bukan ape mls nak kecoh2 sbb ade ramai lg kawan2 yang masih menanti zuriat aku faham perasaan diorang... Pregnant kali ni mmg senang xde mabuk2 pun.. alhamdulillah..

Aku xde mengamalkan apa pun utk conceive kali ni, mungkin sbb aku mmg pengguna setia produk SHAKLEE jd bdn sihat tu yang senang lekat semua tu dengan izinNYA. Aku amalkan kn produk shaklee sbb aku full breastfeed. Jd bile badan sihat mmg senang la nk lekat... bagi yang belum dikurniakan zuriat cuba la ikthiar dengan produk shaklee sbb aku dr sblm mengandung anak pertama mmg pengguna setia produk shakleee. Mase mengandung pun mkn vitamin shaklee...pantang pun dengan shaklee..
ni semua set yang aku amalkan....
ni set yang aku amalkan sblm mengandung anak pertama


Semoga dengan perkongsian ni dapatlah memberi info kepada anda semua...insyallah dengan izin ALLAh apa yang dihajati akan tercapai... okey nnt sambung cite bersalin plak....





* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 


Berminat? Sila emailkan kepada marinimohidden@gmail.com Or SMS ke 012-6101476 untuk mendapatkan harga istimewa bagi setiap produk!! Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami. Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment