Saya Pengedar Shaklee Anda Di Melaka ID : 889793

Saya Pengedar Shaklee Anda Di Melaka ID : 889793

iklan

Followers

tinggalkan jejakmu

Wednesday 30 December 2015

Anak-anakku membesar dengan vitamin shaklee



Dari dalam rahim lg anak- anak dah biasa dengan vitamin shaklee. Aku mmg x pernah mkn vitamin sintetik ni... bkn apa buat apa nk amik yg sintetik klau ada yg semulajadi... Kesian anak2 dr dlm rahim lg dh dibekalkn dgn yg x ori....

Diorang dh lahir pun aku still consume vitamin gak sbb nk pastikn bdn aku ckup vitamin Dan dpt supply susu yang berkhasiat lg lazat.... Aku amik supplements utk tingkatkn susu dan bg tenaga. Alhamdulillah dapat la aku menyusukan muizzuddin secara eksklusif selama setahun pas2 dah mengandung production susu merundum terpaksa la campur...

Skrg untuk anak kedua alhamdulillah aku dpt fully bf. Syukur ya ALLAH semoga dpt teruskan smpi auni umur 2 tahun. Skrg production lg byk sbb kedua2 anak ku kongsi susu yang abang pun nk join adik dah mcm kembar. Betul la prinsip mkin byk demand mkin byk supply... Jadi bg yg susu badan x byk boleh la cuba practice prinsip ni. Insyallah usaha tangga kejayaan....





No comments:

Post a Comment